Kurban Bayramı döneminin sezon açısından umut verici bir başlangıç olduğunu ifade eden Başkan Denizli, otellerdeki doluluk oranlarının yüksek seviyelerde gerçekleştiğini belirtti. Bayram süresince gerçekleştirdiği ziyaretlerde otel işletmecileri ve esnaftan aldığı geri bildirimlerin genel olarak memnuniyet verici olduğunu aktaran Denizli, bu hareketliliğin yaz sezonuna ilişkin beklentileri güçlendirdiğini söyledi.
“Sahillerimizden parklarımıza kadar yoğun bir hazırlık yürüttük”
Yaz sezonu öncesinde belediye ekiplerinin ilçe genelinde kapsamlı çalışmalar gerçekleştirdiğini belirten Denizli, sahiller, parklar, yeşil alanlar, meydanlar ve kamusal kullanım alanlarında bakım, onarım ve düzenleme çalışmalarının tamamlandığını ifade etti.
Çeşme’nin her yıl milyonlarca ziyaretçiyi ağırlayan önemli bir turizm destinasyonu olduğunu vurgulayan Denizli, “Sahillerimizde, parklarımızda, yeşil alanlarımızda ve kent genelindeki kamusal alanlarda yoğun bir hazırlık süreci yürüttük. Kentimizin dört bir yanında ekiplerimiz sezon öncesi çalışmalarını büyük ölçüde tamamladı. Çeşme, misafirlerini ağırlamaya hazır durumda” dedi.
“Ekiplerimiz yaz boyunca sahada olacak”
Yaz sezonunun yoğunluğuna dikkat çeken Denizli, belediyenin ilgili tüm birimlerinin sezon boyunca kesintisiz hizmet vereceğini belirterek şunları söyledi:
“Zabıta, Temizlik İşleri, Park ve Bahçeler, Fen İşleri ve ilgili tüm ekiplerimiz yaz boyunca sahada olacak. Kent düzeninin korunması, çevre temizliği, ulaşım güvenliği ve vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına hızlı şekilde yanıt verilmesi için ekiplerimiz 7 gün 24 saat görev başında olacak. Hem komşularımızın hem de ilçemizi ziyaret eden misafirlerimizin huzurlu ve güvenli bir sezon geçirmesi için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”
“Bereketli bir sezon diliyorum”
Çeşme ekonomisinin temel dinamiklerinden biri olan turizmin ilçe için büyük önem taşıdığını ifade eden Başkan Denizli, yaklaşan yaz sezonunun tüm sektörler için verimli geçmesini temenni ederek, “Başta esnafımız ve turizm sektörü çalışanlarımız olmak üzere emek veren herkese bereketli, başarılı ve sağlıklı bir sezon diliyorum. Çeşme Belediyesi olarak kentimizin yaşam kalitesini korumak ve misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlamak için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz” diye konuştu.